Bathe har varit ensam sen i tisdags. Han ska få en stor kram imorgon.

Jag har det rätt chill här uppe. Är ute och promenerar ca 90 min om dagen o går vilse, äter gott, sover o bastar. Ja, ni hör ju hur chill det låter. Vi åt en fin avslutningsmiddag ikväll då det serverades rödvin till maten. Det känns fortfarande konstigt att dricka vin/alkohol överlag med vissa släktingar. Speciellt pappa, mormor, morfar o morfar. Vet inte varför..

Imorgon ska jag åka hem. Jag gillar att åka flygplan. Jag checkade in för någon timme sedan och valde då en fett soft fönsterplats där jag förhoppningsvis har lite mer benutrymme, det listade jag ut på förra flygresan. 12A. Den ni.

Åå så var det kapten röd imorgon också.. Jag skiter i han faktiskt, vill bara umgås med alla idioter o vara full. Helvete vad kul jag ska ha!


Åå jag pratade med Bazze idag i telefonen. Han verkade må bra, men lite trött bara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0