Får inte glömma packa joggingdojjer!


Nu har jag gjort klart och rett ut allt som heter csn och skola. Har nyss skickat iväg en ansökan om studielån, och så fort jag får en studieförsäkran skriver jag på den och skickar tillbaks, sen kommer mina pengar in! Och alla mina rester är klara som ni vet. (förutom 1, men den gör inget, får börja ändå utan att söka dispens) Känns sjukt bra. Ska ta igen en VFU-dag (praktik) bara. Kan ju inte vara så jobbigt.

Snart ska jag gå och jobba och när jag slutar ska jag packa klart min väska. Ska åka bort imorgon och kommer tillbaks på lördag. 1 timme och en kvart med flygplan. Vart är hemligt! Fast har säkert redan läckt det någonstans.. Syftet med resan är iallafall att hitta tillbaks till roten av min själ, rensa kroppen från gifter samt hård fysisk träning. Kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0