godmiddag

Alltså.. Jag har fått värsta dubbelhakan. Eller så har jag haft den hela tiden bara att jag har upptäckt den nu. Jag pallar verkligen inte med den. Får börja träna och se om den försvinner. Gör den inte det blir det att lägga sig under kniven som gäller!

Var på kräftskiva igår som syns så fint på bilderna nedan. Jag hade inte på mig den där gröna saken hela kvällen bara så ni vet.. Hade den bara under middagen så att jag inte skulle spilla på min fina blus. Synd att jag inte tog bild på min outfit.. Var fett snygg!

Ska tanka någon skön rulle nu tänkte jag. Ska till skolan imorgon också, och efter det ska jag klippa mig och färga håret! Det lovar jag att fixa bild på :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0