Det var ett while ago..

Jag börjar uppskatta att vara hemlig. Men det skadar ju inte att skryta om ett o annat, som till exempel mitt nya rekord i TEMPLE RUN! (nåt me 4 miljoner, skulle ladda upp en screenshot men det gick ej) Är rätt nöjd faktiskt.. Men inte helt nöjd förrän jag slår världsrekord såklart. Undrar vad det kan vara..

Imorgon ska jag upp tidigt på en hundpromenad, precis som imorse. Hunttisar är så mysiga. Speciellt Paolo. Leo var lite äcklig idag för han rullade sig i grönt fågelbajs när vi va i svandammen. Pappa tog in han i badkaret och duschade honom, dock var han lika full i bajs som innan. Jävla Leopold! Eller jävla pappa snarare som inte kan tvätta bort bajs..

Idag har jag förresten lärt mig ett och annat, eller åtminstone blivit bättre på en rad nyttiga vardagssysslor! Som till exempel att tvätta, raka huvuden, laga stark pizza (typ panpizza) samt... Ja, vad var det mer nu då. A jo, jag gjorde ju degen till pizzan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0