Jag mår bra

Träffade Erica i stan igår, vi käkade asgod pasta i hornstull, sen gick vi till Fenix i götgatsbacken och sedan vidare till kvarnen. Där var det fett dött och skumt folk. Alla satt med sin iPhone liksom.. Men vi hade fett trevligt ändå!
Erica var iaf fett bakis o höll på å dö, så hon fick dra in årorna så att säga, o jag gick o mötte Lasse o hans kompisar o joinade dom, vi gick på något ställe som hette hotellet och låg vid humlegården, det var fett kul där! Bra lokal, soft folk o skön musik. Och en jättefin julgran.

Det stängde vid två redan, så kom hem rätt tidigt. (fick slagga hos Erica, tack!) Idag ska vi på bajenmatch i handboll, ska bli fett kul. Mina pengar tog dock slut igår, vet inte hur jag ska lösa det... Får sälja min röv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0