Ledig

Är ledig från skola och jobb ett tag nu. Känns förjävligt när jag tänker efter. Eller det är väl soft en dag som denna då jag ska till kroken på bartömning o vill sova lite extra imorrn o dö lite osv, men annars blir jag bara rastlös o deprimerad. Som igår! Då gick jag ut med hundarna vid typ 12, sen hade jag inget vettigt för mig så la mig i sängen l sov hela dagen till typ 17. Eller jag sov typ inte ens. Jag låg åå stirrade i vägen. Helt apatisk. Att jobba is good for me!

Nu sitter jag här fast i ett trapphus, ska på middag hos mormor o morfar kl 17, men hade så tråkigt hemma så gick hit lite tidigare. Så var dom inte hemma.. Kul.

Och för att svara på förra inlägget så var det ett akvarium jag fick i julklapp av pappa. Jättefint. Men det är inte i mitt sovrum, utan i mitt vardagsrum. Tror det låter lite för mycket för att ha det där man sover. Sen är det inte så jävla lätt att flytta på heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0