hej hej

Nu ska ni få lite uppdatering hära. På senaste tiden har jag kämpat emot min aggressiva förkylning som hindrat mig från att leva ett normalt liv. Jag får gå hem från jobb o skita i jobb men får tvingas att gå i skola såklart. Den kan man inte vara sjuk ifrån.

Idag är jag ledig från skolan, ska inte dit förrän på torsdag. Så idag ska jag se till att fekka till det lite i den mån hälsan tillåter. Jag och Josefine ska nämligen till en hemlig stuga och träffa hemliga människor.

Det roliga som har hänt dom senaste dagarna/veckan följer här nedan;
- Har rengjort min toalett för första gången på ni vill inte veta hur länge. Nu känns det lite mer fräscht att sitta där.
- Var i port73 idag och där fick jag en pumptvål och 5 näsduksförpackningar.
- Har beställt en mixer/blender från OBH nordica som jag ska hämta ut idag om jag pallar.
- Köpte lite saker från HM för ett tag sedan också. Hittade klänningen nedan o ville självklart ha den på en gång men icke! Får den inte förrän i början på mars. Less man blir.




Kommentarer
Postat av: Emmy

När flyttade du hemifrån??

2011-02-15 @ 23:12:08
URL: http://schemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0