Hade man kunnat blogga från iphone hade jag uppdaterat varje dag.. Funderar på att byta portal

Hej. Idag har jag varit och hälsat på Jocke & Annika. Vi åt majskolvar, vitlöksbröd o ost o kex typ. Gosade med Ozzy också såklart, han har blivit så himla stor, och ändå var det bara 1,5 månad sedan jag såg honom. Han har redan blivit mycket stadigare och har mycket lättare att greppa saker. Sen är han en jävel på att skratta. Hihi.

Om det är fint väder imorgon måste jag seize the day, har inte varit ute i solen på länge, börjar blekna. Om inte annat ska jag ta en fet powerwalk i vilket fall, det var ju ett tag sen om man säger så.. Måste fila ner cristalkulan lite! ;)

Betala räkningar suger kan jag tillägga lite sådär avslutningsvis.. Sjukt jävla fattig just nu. Vet inte var jag ska ta vägen. Jävla skit. Ser ni mig ute på krogen eller så får ni gärna komma fram o bjuda på en öl. Irish coffey gillar jag också!


O jag var med Prutten igår förresten! Vi var på fest hos mange, sen gick drog vi till freja. Det var soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0