En liten redogörelse

Vet inte om jag har nämnt det förut, men jag har ju tidigare haft två hela tentor, tre kompletteringar och en salstenta att göra. En tenta plus tre kompletteringar skulle vara inne idag, jag gjorde allt förutom en komplettering, men hoppas det är lugnt.. Salstentan är imorgon och den sista tentan ska vara inne på fredag. Jag tycker jag har varit jätteduktig som har styrt upp det här, var nästan nära att hoppa av ett tag. Nu ser saker o ting betydligt ljusare ut för min del, kommer garanterat hinna plugga till salstentan och hinna klart med den sista hemtentamen! Sedan är det bara att hoppas på att jag blir godkänd på allting, så jag slipper göra om grejer igen. Då pallar jag fan inte.

Jag kommer alltså vara lite frånvarande och upptagen fram tills fredag, så ni inblandade har överseende med det och inte tycker jag "dissar" eller så. Det är helt enkelt mycket med skolan nu.. Men det ska nog gå bra. Och sen syns vi på kalaset på lördag då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0