skönt ytligt inlägg


En skön bild från helgen! Diggar min outfit stenhårt + sminket. Ibland får man till det. Dagen efter kände jag verkligen inte att jag fick till sminket däremot, tur att det inte togs några bilder då.. Dock hittade jag en sjukt snygg blus på second hand som jag måste visa upp. Men har fan ingen jävla kamera. Blir så less.

Haha just det! Kvällens avsnitt av BB var LÄTT det bästa hittills, har aldrig garvat så mycket åt programmet någonsin. Dock tycker jag sjukt synd om Rodney som antagligen har brutit revbenet men känner knappt smärtan för att han är så jävla pissfull.. Bra han kommer må när han vaknar. Hoppas han inte deserterar bara. Det vore ett sjukt onödigt nederlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0