It's the little things in life..

Låg ute o sov med Josefine idag i solen. Vi gick ut till ett soft utsiktsplace lite bortanför mig, tog med oss madrasser o grejer. Fan vad skönt det var. Såg nyss att jag hade bränt mig på ena skuldran! Snyggt.

Känns kefft att jag inte har några planer för den här sommaren alls.. Midsommar tror jag har styrt upp sig, ska till utö. Men annars vettefan. Dock är det bra på ett sätt, eftersom att jag ska ha en hund att ta hand om. Då får man ändå inte flänga runt så mycket. En sommar jag inte gjorde speciellt mycket var sommaren 2009. Inga stora projekt, bara lite mindre utflykter. Jag hade kul ändå.






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 17:58:02
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0