trodde aldrig jag kunde klara mig utan facebook i två månader. nu vill jag inte ens ha tillbaks den. jävla skit

Jag ligger i sängen o funderar på om jag ska ta tillbaks min facebook, men kan inte bestämma mig. Jag känner mig som handikappad utan den, men känner mig inte alls sugen på att logga in.. Fattar inte vad jag ska sitta där inne o göra. Skriva statusuppdateringar för att få uppmärksamhet. Eller vara tillgänglig på chatten ifall någon skulle vilja kontakta mig.. När de ändå kan göra det via telefon eller msn. Nej jag vet inte. Detta känns inte bra.

Jag skulle vilja öppna mig lite här i bloggen egentligen. För att få lite uppmärksamhet och nå ut lite till vissa så att dom kan känna sig träffade.. Människor som inte verkar vilja prata med mig. För att dom inte svarar på mina sms. Och sen vågar jag inte ens ringa dom. Nej nu vill jag slänga iväg telefonen också tror jag. Känner mig allvarligt sugen på att avskärma mig från alla. Men utan telefon har jag ju inget alarm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0