Skriva bloggen sej

Till en början så måste jag tipsa alla er bantningsoffer där ute om världens bästa app, vid namn KALORIRÄKNARE FRÅN SHAPE UP CLUB. Den hjälper dig att hålla koll på ditt dagliga kaloriintag, genom att du för en matdagbok i den, och kan även dokumentera träning osv. Du anger hur mycket du väger och vad din målvikt är, så sköter den resten. Pröva själva får ni se!

Fortsättningsvis kan jag ju berätta för er om mina planer för helgen. Ikväll jobbar jag till 21, och när jag kommer härifrån så ska jag åka förbi TAMMYS för att hälsa på min mamma som faktiskt har börjat jobba där. Ska försöka att inte dricka öl, hellre en cola men helst vatten! Självdisciplin är mitt nya motto här i livet.

Imorgon tänkte vi laga en fett god middag hemma hos Bössan. Hon har bestämt sig för att inte kröka den här helgen (för mycket ångest över andra helger) så vi gör självklart henne nyktert sällskap. Det blir tacopaj och sen fruktsallad har vi tänkt!

Väl mött,
Er duktiga, skötsamma, numer hälsosamma Amanda. (är ju ute och går med hundarna typ hela tiden)


Kommentarer
Postat av: ktj

Du är en sann vän!

2011-11-18 @ 17:32:45
URL: http://fuckfac3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0