här får ni äntligen några moments från helgen!


Vi var bjudna på middag hos Karin och Mats, det bjöds på fläskskav(?) med trattkantareller, i någon slags gryta, och sedan potatismos med morötter i. Det var fantastiskt gott. Till det fick vi rödvin och sedan blev det redbullvodka + mousserande. Hade totalt glömt bort att jag skulle ta det lugnt i helgen! Jag och Jossan blev så kissnödiga på bussen att bussen fick stanna mitt ute på motorvägen utanför segersäng så vi fick kissa. Som tur så fick vi liftnapp och fick skjuts in till segersängs station. För övrigt så är bilden tagen på mig och Jossans styvbror som skulle lära mig att kvinnor är underordnade männen och totalt värdelösa.


Väl inne på Berns.


Jag i min fina klänning från Paris som jag inte har använt på typ 2 år för att den legat hos Jossan.. Min favvo.


Jag och Tito Frez som jag inte riktigt vet vad han är känd för, men som är en jävligt cool homosnubbe. Jag ser ju helt till mig ut. (kändiskåt) Vem har finast naglar?


Näääk när han uppträdde, han var sjukt bra. Synd att han bara spelade typ 3 låtar..


Vi hamnade i en limo senare med några shånnar från nynäs som vi mötte på bussen/tåget/tbanan in. Väldigt roliga 10 minuter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0