Sinn pajj pyxa ringer po anåns i kula tiningen, sälja sej?


Dessa skulle jag inte säga nej till ska jag säga till er! Jag tänker inte säga var dom är från, för då kommer folk vilja härma mig som med allt annat! Hur mycket har man inte uppfunnit genom åren egentligen.. Hybris.

Sitter och skriver en bokhandledning nu riktad till andra pedagoger. Min bok heter "Billy på sjukhus" och handlar om en söt liten pojke som bryter armen när han ska kittla sin kompis Lotta under foten i ett träd. På sjukhuset blir han ompysslad av personalen med möter också ett läskigt monster. Jag kommer att analysera denna bok utifrån teman som rädsla och smärta, klass och genus tror jag. Kanske vänskap. Har inte bestämt mig.

Är skithungrig bytheway. Funderar på att gå upp och göra en toast för att piggna till lite. Börjar inte skolan förrän 15:00 imorgon, så kan ju vara uppe ett bra tag till. Sov idag i några timmar på dagen också. Drömde en mardröm om terrordåd och bomber, fula gubbar, maffia och automatvapen. Vad hade jag för roll i detta scenario? Jo, jag var gisslan. Sjukt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0