Lite kryssning


Startade kvällen på hyttoaletten. Gillar dom som fan. Senare låg det spya över hela golvet. Då gillade jag inte den lika mycket.


Jag och min kära vän i hyttinen på förkröksmodet.


93laget befann sig på båten av en slump. Det var tur.


Buckets och allt. Sen tog våra pengar slut då FittJ tappade bort sitt bankomatkort - OCH min kavaj


Myspys


På den här bilden framgår det tydligt vems spyan i hytten var som jag berättade om under den första bilden.


Vi chillar vid informationen. Blev ett jävla spring där - låna telefon och spärra kort, fråga efter kort, fråga efter kavaj samt klaga på barpersonal.


Ändå rätt fräscha för att vara dagen efter.


Kröket fortsatte tyvärr dagen efter.. Kunde inte låta bli efter påtryckningar från ni-vet-vem.

Pusspuss! Efterfesten finns det inga bilder ifrån och så kommer det även att förbli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0