Raggade typ på en tjej i lördags? Vad betyder detta egentligen...

Har märkt en grej hos mig i mitt beteende på fyllan, kom att tänka på det mycket igår när jag summerade lördagens bravader;
Jag raggar aldrig snubbar på krogen, och kom fram till att jag aldrig skulle få för mig att någonsin göra det heller. Det är verkligen det sista jag tänker på när jag är full. Att dra hem någon, hångla med någon, dansa med någon etc. Som alla ni andra horer liksom. Undrar varför jag har blivit så keff helt plötsligt? Förstå vad jag har missat chanser på grund av det här. Är typ 5 barn fattigare?


Aja. Får ta ifatt detta i vinter helt enkelt. Ska ju åka på kryssning nästa vecka dessutom.. Då jävlar.

Kommentarer
Postat av: menshiiiiiiii

menshiiiiiii sägbara a du är lebb.

ska du hora dig pa krssningen????

2011-09-11 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0