Den som vet, han vet. Och den som inte vet, han vet ingenting.


Känner mig sjukt stressad, mycket i skolan nu. Missade två gruppträffar när jag var i malmö, för att jag är så jävla dålig på att planera. I övermorgon ska jag på kryssning också, det kanske inte var den bästa veckan att åka på då jag har tentainlämning på måndag. Får sitta hemma hela helgen med andra ord, men det gör inte mig någonting om jag ska vara helt ärlig.

Jag har i alla falla haft jävligt roligt denna helg med två fantastiska människor! Vi var i köpenhamn och festade både fredag och lördag, båda dagarna lika lyckade. Lördagen blev dock mer eller mindre nykter för min del. Känner mig dock fortfarande sliten, fattar inte varför. Är sjukt känslig för höga ljud, höll på att få ett utbrott när jag var ute med hundarna idag så fort dom skällde eller en bil åkte förbil, haha.



Utsikten från Somas rum på 13:e våningen

Min galna vän på väg till cph.

En fin men lite suddig från tågresan. (30min från triangeln till norreport)

Öresundsbron, så jävla fin utsikt. Lyckades dock inte fånga det på bild så bra.

Jag på perrongen i en ny utstyrsel.

En fin kyrka i Christianshavn.

Jag igen!

På världens skönaste ställe!

Haha, jag satt själv i ett bås med 6 sittplatser och 2 loftsängar idag på tåget hem. Det var jävligt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0