Det andra ägget blev typ hårdkokt?

Skulle koka ägg imorse, och hade siktet inställt på lagom löskokt, inte sådär så det rinner, utan ändå krämigt liksom. Så ställde äggklockan på 6 minuter, men den ringde typ aldrig eller något, jag vet inte.. Men tror det hade gått 6 min ändå... Iallafall, så när jag skulle skala äggen så var det ena totalt löst och äckligt, så vitan till o med var lös o rinnig på vissa ställen.. Så jag tänkte att jag kan ju micra det en stund så kanske det stampar till sig. Så när vi sitter o tittar på tv så hör vi värsta smällen, ba BOOM, så när jag tittar i micron så ser det ut såhär. :(

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahahahahahhahah du kan ju fan inte micra ägg fattaru velleeeeeeeeee :D :D :D

2012-04-23 @ 18:58:27
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0