Bad mood

Jag har varit barnvakt idag och det har varit hur mysigt som helst. Jag var alltid det när jag var liten, eller liten och liten, men under tonåren. Tillslut blev båda mina brorsbarn så pass stora att de kunde klara sig själva. Tiden går fort minsann. Men sen kom lilla Ozzy helt oväntat, och nu hoppas jag på att få börja vara barnvakt igen! Att vara faster is the best thing in the world. 
 
Jag och Ozzy var på dejt med Linda o hennes dotter idag, vi promenerade till kvantum och handlade glass. Ozzys piggelin hann smälta ganska rejält innan han hann smaka på den ens, han satt mest och höll i den, haha. När vi kom hem åt vi mat o sen lyckades jag få Ozzy att sova middag i ett par timmar, slumrade väl till lite jag också. 
 
Ikväll har jag fan ingen aning om vad som händer.. Känner mig socialt handikappad och instabil, kan inte känna efter vad fan jag vill. Har massa alternativ att gå på, men inget känns direkt lockande.. Så för ett tag sen gick jag o bokade tvättstuga istället, så har sysselsättning i ett par timmar nu iaf. Vill storstäda egentligen men tror inte jag orkar, vilket dilemma jag har.
 
Undrar vad jag skulle vilja göra om jag fick välja mellan vad som helst i hela världen. Den ska jag suga på ett tag. Kommer inte ens komma på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0