Godkänd

Blev godkänd på mitt examensarbete, är så jävla lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Började storböla o ringde mormor, hon blev livrädd. Som jag har kämpat med det här arbetet också. Inte jämfört med alla andra kanske, men för att vara jag. Det är ju inte så att jag sitter på kvällar, nätter eller helger, men hela eftermiddagarna liksom. Nu är det bara en tenta kvar, sen kan jag ansöka om examensbevis!

Och idag fick jag mitt schema från nya jobbet. Fan vad jag ser fram emot att börja jobba. Ska bli så sjukt jävla kul, kan inte fatta att jag är klar snart efter tre och ett halvt jävla år.

Pyntade granen idag också. Älskar den. Första egna granen, hihi.

Skumpan fick jag av mitt hjärta för att jag klarade c-uppsatsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0