populär

Fyfan i helvete vilken hemsk dag jag har haft idag. Hade så bråttom imorse så jag glömde mobilen o har varit utan den hela dagen. Jobbade ju direkt efter skolan så kunde inte hämta den heller. Var ett jävla nervvrak på jobbet alltså, aldrig varit med om värre, visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag. Fick typ stå och göra meditationsövningar o grejer för o lugna ner mig. Räkna till 60, fånga alla onda tankar o stressade känslor i en knytnäve, sen kasta iväg dom. O det hjälpte inte ens. Fick iallafall tillbaks den typ vid halv tolv. Och då hade den varit på en jävla vift också.. Var länge sen jag var så här arg alltså. Jag trodde jag skulle slå nånting. Sen när jag väl fick tag på den var lyckan total. Men...

Vilka hade hört av sig? Jo, mamma. HAHA

Populär man är!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0