Ursäkta.

Jag börjar åtta imorgonbitti. I FLEMINGSBERG. FMA (fuck my ass)

Jag drack 4 öl igår o blev lätt berusad. Dock kändes det imorse när jag vaknade som att jag hade druckit 14 öl. Ville spy, svimma osv samtidigt. Vad är det för fel?

Vi var iaf hos min granne först, sen drog vi vidare till en klassisk favorit i repris, nämligen till alles våran Johan P. Kvällen slutade på mitt final destination då så att säga. Onlinepizza imorse. Fantastiskt. Te hos Ebba på eftermiddagen.

Jag har bråkat med Leffevol42 idag. Vi är fett sura på varandra. Tror han kommer kasta ut mig. Eller ja, att han kommer vilja kasta ut mig. Kanske skulle gå för sig i teorin, men inte i praktiken. Stackarn är tyvärr i en mer eller mindre beroendeposition med tanke på den skyhöga månadsavgiften jag tar studielån för att kunna betala.

Förutom mat och tak över huvudet möts man ibland av massa fula hundar som bajsar och pissar inne (inte Pabloz o Leoz) på min våning. Synd att jag inte har samvete att dra av pengar från hyran för det. Är så jävla förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0