Helt munchad

Käka chips dipp morötter gurka med Snigeln igår, fan vad gott det var. Var så länge sen alltså. Vi kollade på snabba cash, bästa svenska filmen genom tiderna garanterat. Nu sitter jag hemma hos mamma och äter chirre dirre mirre gurre igen. Kunde inte motstå att springa till filmis o köpa. O nu mår jag illa som fan.. So not worth it! Har ju trots allt lärt mig att suget går över efter 15 min, hur sugen man än är. (matväg) Men jag var klen och gav efter. Det blir en veckas svält som straff för dessa två dagar. Tänker börja med pw imorrn!


Kommentarer
Postat av: BaBs Eben Rickardosdotter af kleerVir

hahahah amandaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2012-01-02 @ 21:58:44
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0