Bästa frukosten på länge! Martin orkade bara en halv korv dock... Gissa vem som slakta resten!

Hade planerat en lugn kväll igår men så blev inte fallet. Vi hamnade på lokalkrogen istället, så är lagom sliten idag ska ni veta. Men börjar gå över. Ska hämta Pablo snart, har inte träffat han sen han kastrerades. Jag o pappa åkte in för 2 dagar sen till Haninge djurklinik och kastrerade både han och Bazze. Kalaset gick på 4600:- Hoppas det blir värt det. Vill att Pablo ska bli lugn och sansad, och att Bazze ska sluta pissa inne. Eller jag vet ju inte om det är katten eller hunden, men förhoppningsvis upphör det nu. 
 
Jag hittade asfina blommor igår påväg hem från aya. Jag älskar att plocka blommor. Har gjort det sen jag var liten. När jag blir stor ska jag ha massa vilda sommarblommor i min trädgård.
 
Ikväll blir det iaf lugnt.. Skulle ha gått ut osv, Erica skulle komma ner hit med en kompis, men känner att jag bara vill softa o chipsa o dippa. Sen har jag ju totalt glömt bort bolaget. Men när jag tar en promenad med Pablo senare så kan jag ju alltid glida förbi o säga hej till the mean machine!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0