Ett ordentligt inlägg till alla 12 trogna läsare där ute! (Ett uppskattat medelvärde på antalet läsare per dag de senaste veckorna)

Nu har jag lyckats lägga in lite bilder från telefonen. Här är från när vi var på skansen, som jag har försökt lägga upp från mobilen säkert 10 ggr, utan framgång. Men ändå har det hamnat i arkivet på datorn, här inne på blogg.se? Fattar ingenting. Försökte logga in på blogg-appen idag o det gick inte överhuvudtaget. Nåväl.
 
Hade väl haft massa kul o skriva om skansen om jag skrev det den dagen liksom, men minnet är ju inte lika färskt nu. Det var mysigt iallafall. Det var som min födelsedagspresent ungefär. Vi käkade lunch o shoppade i stan innan, så det blev en heldag! Och sol var det också.. Den har man ju inte sett på ett tag nu.
 
Nu ska vi äta ostbricka med Pablo. O Coca cola ska vi dricka. På onsdag börjar jag jobba. Det blir hårda bud. Men är ledig i helgen iallafall. Sen jobbar jag hela juli. Ledig i augusti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0