Stressad

Är verkligen sjukt stressad över skolan just nu, inte för att jag har lite tid kvar, utan för att den sista tentan jag har kvar att göra och som jag håller på med nu är fett jävla svår. Fattar inte hur alla andra kan ha klarat den o inte jag.. Men det kanske är så att vissa har failat på den så att dom har fått hoppa av? Den här delkursen hade vi för över ett år sedan om jag minns rätt, så kan inte förstå hur tentorna vi har haft den här terminen har varit mycket lättare. Bprde inte svårighetsgraden på utbildningen stegvis öka? Helt sjukt är det iaf. Förstår att jag fick U på den. Vet inte ens vart fan jag ska börja. "Barn och barndom" Sug kuk.

Har iallafall bra studiero här hemma. Fett mysigt nu. Tända ljus. Färska blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0