Påsar under ögonen

Sitter i skolan och skriver på min VFU-rapport, går helt okej. Har skrivit 1,5 sidor än så länge. Slutade typ kvart över tre men valde att stanna kvar o göra lite nytta. Jobbar mycket bättre här i skolan än hemma. Har säkert nämnt förut att det är sjukt softa lokaler här. Finns massa ställen att välja på. Tysta läsesalar, cafeterior, uteplatser, ställen i bibblan osv osv. Just nu sitter jag i en tyst läsesal. Har lagt upp bilder på den förut. Orkante ta kort nu. Ville bara skriva lite skit. Har sjukt ont i ögonen för att jag är så trött. Mitt huvud väger typ 13 kg o jag har fett svårt o koncentrera mig. Men har hunnit skriva typ 1/3 av arbetet kan man väl säga. Ska skriva klart den delen nu. Ska rabbla upp vad jag har gjort under praktiken i princip, alla mina boksamtal och lektioner, skriva hur jag gjorde och hur det gick. Det svåra kommer sen när jag måste referera till massa litteratur osv. Men det ska nog gå bra. Får ta det imorgon o hoppas på att jag är mer utvilad då.
Skulle ta en bild på mig, men nej det går ju inte! Cam-programmet på den här datorn är ju helt efterblivet. Finns inte ens en knapp man kan trycka på så den tar en bild. Lack man blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0