Bitch please..

Jag fick en kommentar igår från någon som hette Maria och förmodligen skrev å Johanna Trencks vägnar, då hennes mail var angiven. Hon skrev att jag skulle ta bort en bild, för att endast den som har tagit bilden får använda den typ; "Hej Amanda, Vänligen ta bort bilden.." osv. Visste inte vem varken Johanna var, vilket inlägget var eller vilken bilden var. Inlägget hette "Ingen intressant dag" stog det bara. 
 
Jag sökte och sökte och det tog typ en kvart för att leta upp vilket inlägg och bild det ens handlade om, och när jag hittade inlägget såg jag att det var från mars 2009, och en bild från en tjej som var med i Sanningens Ögonblick i tv3, där hon visade sig vara ett riktigt as, vilket jag också skrev i inlägget, haha. Det kom fram från den här lögndetektorn att hon inte älskade sin sambo och massa annat taskigt. Värsta golddigern, tror hon var typ hobbymodell och lite sånt också.
 
Så nu har alltså hon suttit och läst igenom min blogg, hittat en bild på henne själv där jag smutskastar henne och ber mig ta bort bilden för att det tydligen är olagligt att lägga upp bilder man inte själv tagit eller något? Sen skrev hon att jag kunde höra av mig till ett norskt nummer om jag hade några frågor, haha. 
 
Lägger in kommentaren här så får ni se :)
 
Maria ([email protected]Om:
IP: 176.11.61.82
Hej Amanda, 

Vänligen radera den här bilden eftersom endast fotografen har rätt till publicering av bilden. Du är välkommen att ringa om du vill ha mer information. Mvh tel:  0047 406 453 83
 
/Drama Queen

Kommentarer
Postat av: Ebba Vilhelmina

men GUUUUD hahHHAHHAHHA hundra år sen?!?!? vem bryr sig om det nu liksom hahaahahha

2012-10-30 @ 18:13:53
URL: http://babsilu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0