Blondinbella.. Sveriges mest perfekta kvinna

Har fortfarande inte börjat med plugget och snart börjar Filip & Fredrik (visst?) Jag fastnade på BBs blogg nu istället. Hon brukar tydligen sitta och dagdrömma om att hon kommer hem, o så står Odd o lagar mat, sen sitter det små ungar o skriker "mamma!" till henne vid matbordet, och rusar fram till henne och vill kramas. Man ba eh? 
 
Alltså det är någonting med Blondinbella. Hennes jävla liv. Hennes kavajer, lackskor, jävla missonimattor, fula hunden (så får man inte säga), att hon är nyförlovad helt plötsligt efter typ några månader, och nu ska dom ha barn, och det är ju inga dåliga dagdrömmar hon har heller? Så skriver hon ut dom på sin blogg? Alltså hela hon är så jävla idyllisk som en liten gullig fnuttig falsk småstad så jag spyr.
 
Okej jag överdrev lite. Hon är ju soft o så, men ibland tycker jag bara att hennes snack, den där stilen ni vet, går till överdrift. "Så sitter mina barn o skriker på "maMMA!" Vid matbordet.. hahaha nigga plz!
 
Men hon lever ju livet alla vill leva eller hur.. Så jag är väl bara avundsjuk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0