Buffe

Idag slog vi på stort. Toastskagen till förrätt, sen stekt oxfile med hasselbackspotatis och kantarellsås. Första gången jag lagade både oxfile och hasselbackspotatis. Gick ju sjukt bra!

Efterrätten är i ugnen nu och består av rabarber&hallonpaj, serveras sedan med vaniljsås såklart!

Filip&Fredrik till det.. Kan ju inte bli bättre. Plus att vi har det nystädat hemma. OCH JUST DET!!!
Jag har ju fan shoppat idag. Jag var lack o på dåligt humör o hade svängarna förbi centrum, det slutade i fina tjocka sköna färgglada tröjor, vita jeans, tunna toppar, samt underkläder från lindex. Sedan dukar, tabletter, en fin glasburk och en färgglad matta till sovrummet. Kanske lägger upp en bild någon dag, iallafall på kläderna.
Tänkte börja ta foto på mig själv på skoltoaletten i fortsättningen så ni får se hur jag klär mig! Ha ha

Jag har dessutom NYBÄDDAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0