The amazing spiderman såg vi

Vill ni veta vad jag åt till middag idag? Vi fick bråttom till bion som började vid 18, åkte vilse osv, så fick handla med 3 cheeseburgare in på bion istället för att äta en rejäl måltid som planerat. Jag åt 2 cheese o Martin åt 1. Sen hade vi "blockbustermenyn" som är 1 stor popcorn, 1 stor chips o 2 stora cocacolor. Var sugen på godis så köpte brio och schweizernötchoklad också. Vi orkade inte ens äta upp allt, började må illa som fan och övervägde att spy ett tag. Men kissade bara istället, så missade 2 minuter av filmen kanske.

Avslutningsvis tog jag en fet powerwalk inklusive jogging när jag kom hem. Nu har jag målat (kletat) naglarna och är redo för första skoldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0