Helgen

Shoppade jättefina kläder i lördags. Hittade äntligen svarta jeans, köpte 2 par. Pallar inte ta kort. Det känns väl lite mobbat ändå kanske. Men ska försöka googla upp en bild på reeboksneakers så jag kan visa hur mina ser ut! Eller så tar jag bild på tåget imorgon på väg till jobbet helt enkelt.

På kvällen kom Angelica och några till och drack vin med oss på vår uteplats. Vi satt ute efter att solen gått ner med vinterjackor o allt. Så mysigt o sitta ute!!

Idag hade vi hela Martins familj på besök. Fick massa gjort. Planterade blommor (penséer), slängde jord o barrträd o ljung o allt från höstplanteringen om man säger. Den jävla säcken vägde väl typ 70 kg. Så mycket blomkrukor o vissna växter hade vi där ute. Bakade även en sockerkaka som vi bjöd på. Och lagade mat. Jag äger!! O tvättar gör jag till och med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0