Utvecklingssamtal

Nu ska vi se här. Bloggappen har strulat som vanligt, bara stänger ner sig själv hela tiden. Det suger totalt eftersom att jag bara bloggar från mobilen, pallar inte göra det från datorn eftersom jag ens aldrig sitter där.

Whatever! Jag har i alla fall haft mina första utvecklingssamtal den här veckan och det har gått bra. Trodde det skullr vara svårt att sitta där i en halvtimme, men den tiden går verkligen fort, man hinner med precis.

Känns ju hyffsat vuxet om inte annat. Var inte alls länge sen man satt själv på dom där utvecklingssamtalen, med mamma, pappa o läraren. Dom sa VARENDA gång, från åk 1 till åk 3 i gymnasiet att jag babblar för mycket och jobbar för lite. Sen kom det fram några gånger att dom tyckte att jag var disträ och virrig. Men det har dom ju alldeles rätt i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0