FATTA DRÖMMEN

Jag kom nyss till insikt vad min dröm är. Det är att bo i en lägenhet i innerstan. Eller snarare äga en lägenhet som jag också bor i såklart. Blir svårt för Bazze att vara utekatt bland alla bilar å tåg å taxi å bussar så får väl vänta 10 år tills Bazze är i katthimlen.
 
Fatta o ha värsta lägenheten mitt i city så när man har tråkigt kan man ba "eh jag går väl ut o shoppar då"
eller
"eh jag går väl en pw ute på djurgårn då"
eller
"eh jag går väl o sätter mig helt anonym på nåt café å ba glor då"
 
FATTA VAD SOFT!
 
Fast kolla här på Kungsholmen vad mysigt, fatta o bo här, här kan ju Bazze springa runt hur mycket han vill!
Och här kan man ju gå feta pw:s också som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0