Lyckad kväll trots att hälsan svek mig

Jag hade sönder min mobil imorse så nu är det problem framöver. Kommer för det första inte kunna blogga från mobilen vilket säger sig självt, men jag uppdaterar ju ändå aldrig så det gör väl sak samma. Skärmen har lagt av totalt, men lyckades säkerhetskopiera ändå så det var ju tur. Får lämna in den det första jag gör på måndag efter jobbet! Om jag ens kan gå till jobbet på måndag, vaknade upp DUNDERförskyld idag, perfekt timing till min examensfest o allt. Satt som ett lik hela kvällen typ, har mått så jävla dåligt idag. När alla skulle dra ut så drog jag hem o slaggade istället liksom. Har säkert feber, vågar inte kolla upp, då kommer jag få panik o svimma o bli ännu sjukare. Bättre att inte veta helt enkelt.
 
Har haft världens bästa kväll ändå måste jag säga. Min morfar John från Kalix kunde närvara, han flög ner enda (eända ord jag inte kan stava till) hit för att fira mig o min examen, askul. Alla mina bästa personer var hos mig ikväll. Världens godaste buffé hade min brorsa fixat, mormor hade dukat hur fint som helst med vikta lila servetter, tulpaner o fina ljusstakar på bordet o så fick jag så himla fina presenter! Inte nog med det så höll min pappa tal också, det var kul o fint. 
 
Synd som sagt att jag inte hade tillgång till mobil för har ju inga bilder. Suger balle. Aja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0