Hade en liten photoshoot efter bion också

Vi kom nyss hem från heron, var o såg Hangover part III, helvete vad bra den var! Garvade sönder alltså. Fett jobbigt bara att det var någon mupp som satt brevid mig och garvade asfult. Fast å andra sidan kanske inte jag var så rolig och sitta brevid heller, haha.

Vi skulle köpa skor innan på Nike factory store. Jag hittade två par asflashiga skor o ett par shorts och Martin ett par skor aswell. När jag sen står i kassan kl 17:59 (bion började 18 o butiken stängde 18) då står det att kortköpet inte går igenom? Medges ej. What the fuck. Så stog jag där med min swedbank-app o bara skakade o skakade, och jag sa det till expediten att vad fan, "jag står ju o ser mitt saldo här, det ska ju funka". Men icke. Det blev inga skor idag för oss. Är så jävla ledsen. Ni anar inte hur fina dom var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0