Worst driver i länet..

Jag hade utbildningskontroll igår med körskolan. Det gick käpp rätt åt helvete. Hade det gått bra så hade jag typ fått boka uppkörning. Nu blir det väl 7 lektioner till då. Känner själv att jag kanske behöver det. I alla fall 3 till plus 100 med morfar o plugga sönder teori i 50 timmar. Sen kanske jag vet hur man vänder någonstans i tätort o på landsväg o hur man backar o vänder o backar o parkerar någonstans o bla bla. Jag kan ju ingenting.

Mitt självförtroende är i botten nu. Jag kommer vara med i Sveriges sämsta bilförare me gurkan o co. Jag kanske är en såndär som inte ska ha körkort. Som får ta 40 lektioner till o köra upp 7 ggr så det kostar 50 lax, som min kollega. Haha.

Vi får se. Får ligga i lite till. Jag SKA ha körkort innan hösten. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0