Ikea är också kul

Sorry asså för världens sämsta uppdatering men livet hindrar. Är så jävla skönt att ha kommit fram till det här stället i livet när man har uppnåt det man har velat så länge och kämpat så mycket för. Nu har jag fast anställning liksom och ska bli så jävla skönt när lönen börjar rulla in efter att ha levt på studielån i 3,5 år. Går och dagdrömmer hela dagarna vad jag ska investera i och göra med mitt liv. Eller vårt liv rättare sagt. Jag vill ha nya gympadojjor, dator, blekta tänder, fin frisyr, körkort, bil, villa NU. Hehe jag dör. Men måste lugna mig lite, chilla på livet o spara pengar liksom. 
 
Lite instagram plock av vad jag har sysslat med på senaste tiden förutom att jobba. Var ett under att jag lyckades hinna göra naglar ens. Sen lagar vi mat hela tiden, det är skitkul. Ska bli kock i mitt nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0