Undrar vad det är som gör att det är så mysig med tända ljus när man kollar på film?


Det börjar närma sig till jobb-bytet. Fick mitt schema mejlat häromdagen och en inbjudan till en middag med mina nya kolleger. De ska tacka av två stycken och fira en som fyllt år. Självklart tackade jag ja. Sen kom jag på att det här är INNAN jag börjar där. Innan jag har lärt känna dom ens lite bara. Så är lite nervös, men det ska väl gå bra. Kommer bara vara lite spänd innan tror jag. Men ska bli kul. 

Jaja.

Tror det är en gathering med mitt nuvarande jobb samma helg till och med, med viktklubben. Kommer ju inte hålla koll på alla jobb o kolleger o vad jag tillhör, haha. Det kanske passar bra egentligen, då blir det som ett "avslut" med ena jobbet och ett "välkomnande" med andra. Hoppas det kommer i rätt ordning bara annars kommer jag bli förvirrad.

Kollar just nu på en film som heter "The brass teapot" den är bra o rolig, rekomenderas starkt. Den är lite sagolik och overklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0