Snart långhelg. Hoppas på SOL

Har jag sagt att det är fredag för mig i morgon? Jag är alltså ledig enda fram till måndag, såå skönt. I morgon kväll ska vi ut och äta med jobbet. Hoppas det blir varmt så man kan ha klänning. Tror jag har skrivit det här redan i princip. Men det händer väl inget annat i mitt liv just nu.

Tränade Cx worx idag på P&T. Skulle gått BodyStep också men känner mig lite klen, som att jag börjar bli sjuk typ, känner av det i halsen också. Så kände inte för att ta ett mördar-konditionspass liksom.


Ödlan Linné från Naturskolan. Var där idag på "fortbildning" eller vad det heter. Väldigt lärorikt. Gillade inte naturskolan som liten men min uppfattning har helt klart förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0