skön doktor

Igår tog jag mig i kragen för att äntligen gå ner till doktorn för att ta reda på vad det är för fel på mig, och förhoppningsvis få lite mediciner. Han sa efter att ha lyssnat på min andning i stetoskop, att det var bronkit, luftrörskatarr. Han skrev ut penicillin till mig, så nu får jag hoppas på att det blir bättre snart. Fick cocillana utskrivet också, så nu ska det bli lite lättare att somna också. Skönt.

"Vill du ha någon hostmedicin också eller?"
"Ja, asså jag har ju en del problem med att somna osv.."
"Okej, då skriver jag ut lite knarkmedicin till dig så att du sover ordentligt."
"Okej.. hehehe.."


Nu tänkte jag plöja igenom lite The City-avsnitt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vart Gunder. Största lirarn.

2009-07-09 @ 12:10:41
Postat av: amanda

Nej, han heter Björn Borgvall faktiskt.

2009-07-09 @ 13:44:10
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0