fittskolan

Sov ända till ett idag, var länge sedan jag sov så länge. Brukar ofta få ångest om jag sover bort en hel dag. Det är så skönt att vakna tidigt, då känner man att man har möjlighet att utnyttja hela dagen liksom, man kan slappna av och ta god tid på sig, speciellt på morgonen, med att duscha, äta frukost osv. Men idag lär jag bara vara hemma ändå.

Börjar få riktig ångest över skolan nu, är så jävla trött på att plugga, vet inte om jag kommer palla.. Och när folk frågar; "Hur går det i skolan då, Amanda" att behöva svara att det går åt helvete är inge kul, såhär dåligt har det aldrig gått. Skulle ju lätt kunna styra upp de mesta rester jag har idag, men har varken ork eller vilja. Har inte all kurslitteratur heller, så det kan bli svårt.

Idag är jag i alla fall sugen på att bara ligga hemma och mysa framför tv:n, med chips och dipp, å inte tänka ett skit på skolan..


JAG VILL HA SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOV............


Kommentarer
Postat av: http://rahlenfeldt.blogg.se

heet

2009-09-13 @ 17:09:45
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0