valleborg

Började inte alls 13:00 som jag trodde. Jag råkade vakna 07:48 av att jag var kissnödig och såg till min förvåning att jag hade fått två sms från Shahla där hon frågar; "Vart är du?" Det betyder alltså att hon sitter på tåget. Då frågar jag; "Vi börjar väl 13:00?" "Nej, 09:00 :P" Svarar hon. Alltså måste jag hinna med 08:00tåget för att komma i någorlunda dit. Så jag får skynda mig som fan med andra ord.

Dagen i övrigt har varit rolig, speciellt i skolan. Började med bild. Vi fick rita med blyerts till att börja med. Vi skulle gestalta olika känslor med pennan liksom, utan att rita symboler. Så "arg" blev typ ett hårt och aggressivt kludd, medan "glad" blev lite mer vågigt och löst. Fett flummigt. Det sista vi gjorde var att göra fram-och-baksida till vårt nya skissblock vi fick. Ska ta kort på det sen och lägga upp om jag orkar. Det blev asfint. Jag satt och skissade av folk på tåget på väg hem. Bland annat en gråtande asiatisk kvinna. Skissen fick heta "Crying Onboard". haha

VAD HÄNDER PÅ VALBORG????????


Kommentarer
Postat av: angelica

om vädret håller tyckr jag att vi drar in till stan!

2010-04-14 @ 14:42:51
Postat av: Linda

Jag hoppas på att jag föder barn på valborg! ;)

2010-04-14 @ 16:26:24
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0