snubbar o slampor


Bulgarien 2008

Vi har börjat med grammatik i skolan, hade första föreläsningen idag. Det är fan kul, kommer ihåg att jag tyckte det i 6an också.

Direkt efter skolan drog jag på arbetsintervju på söder för Nannynu. Dom hyr ut nannys till barnfamiljer. Fett soft om dom anställer mig. Synd bara att det inte finns så mycket jobb på helger.

När jag ändå var på söder drog jag och hälsade på en vän som råkade bo på samma gata. Det var mysigt. Vi kollade på någon störd amerikansk serie om ett gäng trailertrash och så lagade vi korv stroganoff! Eller jag lagade.

För övrigt så är det något alldeles speciellt att vara utomlands när man är ensam om sitt kön. För hur retad och utsatt man än är så har man ändå alltid kul. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0