när ska vi ha klassfest??????????

Var ute på promenad med Linda och Joline idag, vi gick och hälsade på skolan och Angelique. Hon blev så glad att se oss hon, och vi henne. Fan vad man saknar skolan när man befinner sig där. Alla klasskompisar framförallt, men också hur lätt och problemfritt livet var. Det var bara att gå upp till skolan varje dag så skötte allt sig av sig självt. Gratis mat fick man varje dag också. Och jag var faktiskt en av få som faktiskt uppskattade det ska ni veta. Fan vad jag slaktade den där maten varje dag alltså.

Snart blir det pw tror jag och ikväll gym med Erica. Har haft något fel på min nacke dom senaste dagarna, vet inte vad det beror på. Men nu efter att jag har varit ute och gått ett tag så har det blivit bättre faktiskt, så gymma ska nog gå utan större problem. bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0