självporträtt

Vi ska göra ett självporträtt som examination på bilden i skolan. Vad roligt, tänkte jag. Problemet är bara att man INTE får rita ett ansikte eller kropp. Man ska alltså försöka illustrera vem man är, ens personlighet eller så. Då blev det helt plötsligt mycket svårare. Material får vi stå för själva, så jag ringde mormor och hon styrde upp. Nu har jag vattenfärg och massa penslar, sen har jag något tyg från skolan också. Detta ska nog gå bra.

Imorgon är jag ledig från skolan, men får ingen sovmorgon, för jag ska till neurologen i huddinge. Ska vara där 09:45, kul. Måste ta fucking 08:09 tåget. BUHU


Självporträtt av Carolina Gynning. Skulle lätt kunna ha den på min vägg, den är fantastisk. Så färgglad och detaljrik, men ändå så enkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0