godkväll

Jag vill hitta en rik snubbe och flytta utomlands. En fotbollsspelare eller en aktiemäklare kanske?

Nu ska jag göra något att äta, en varm macka kanske. Sen ska jag bada och efter det titta på bigbrother. Jag hatar att titta på det, men man är tvungen för att hänga med i snacket. Får ju inte missa något liksom.. Har hört att dom har rekordlåga siffror i år, och det förvånar mig inte ett jävla dugg. Det är ju sjukt tråkigt. Tur att R & O är med och lättar upp stämningen. (Fast dom skulle kunna vara 100 ggr roligare. Dom ligger fortfarande långt under mina förväntningar)


Den här sköna bilden är från i helgen när vi var ute på trehörningen. Visst är min tröja fin? Den har trekvartsärmar och är lite kortare nertill. Den är från H&M. Halsbandet är Isabells. (Josefines syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0