hej

Vahettere... Jag har ingen sladd till min dator så att jag kan få internet. Nätverkssladd heter det. Och mamma har inte trådlöst dårå, så kan inte lägga över några bilder. Lite tråkigt sådär, men så kan det bli ibland.. Har dessutom tagit bort facebooken för er som inte har noterat det. Har ändå lyckats hitta denna bild. Lite berusad där. Eller mycket!!!!!!!

Den där killen som vi sitter med blev helt lyrisk när han såg Eric Saade vid bordet brevid. Jag fick ta en bild på dom två som han kunde rama in sen när han kom hem, typ. Och jag som trodde jag var starstruck, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack! :) kram

2011-03-30 @ 21:18:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0