svtplay.se

NUDISTEN



Satt och zappade på tvn imorse och fastnade på svt2. Det var en kortfilm som visades där som handlade om Kerstin. Hon har blivit lämnad av sin pojkvän och bestämde sig efter det för att bli naken. Hon har fått 5 böter på sig för att hon har gått ut bland folk utan kläder. Efter att polisen hade gjort ett hembesök hos henne för att prata allvar kände hon att hon var tvungen att gå till en secondhandbutik och köpa "en ful jävla kappa".

Jag blev otroligt berörd när jag såg Kerstin. Hon lever ett otroligt ensamt liv och är fruktansvärt bitter. Jag började fan gråta till och med. Har aldrig sett något så äkta i hela mitt liv som henne. Alla borde se den här filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0